فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 389
  • بازدید دیروز : 629
  • بازدید کل : 1428258

پیوند ها

کتاب صوتی سه شنبه‌ ها با موری از میچ آلبوم


کتاب صوتی سه شنبه‌ ها با موری از میچ آلبوم

کتاب صوتی «سه شنبه‌ ها با موری» از میچ آلبوم

 

درباره کتاب:

کتاب صوتی «سه‌شنبه‌ها با موری» اثر نویسنده شهیر آمریکایی «میچ آلبوم» است که نسخه چاپی آن در سال 1997 منتشر شد. او در این داستان واقعی از رابطه خودش با استاد پیرش موری شوارتز (استاد جامعه شناسی و روانشناسی) سخن می‌گوید. موری بیمار و در آستانه مرگ است و میچ هر سه‌شنبه دیدار او می‌رود و به گفت‌ و شنود با او می‌نشیند.

این داستان حقیقی از روابط استاد و شاگردی می‌گوید، از سوال‌های مانده در ذهن شاگرد که باعث می‌شود پس از سالها دوباره به سراغ استاد پیرش به بیماری آل.ای.اس مبتلاست و به مرور اعضای بدنش از کار می‌افتد و نزدیک به مرگ است برود و هر سه‌شنبه او را ملاقات کند و کلاس درسی دوباره برای خود تشکیل دهند. موری با آن‌که از نزدیک بودن مرگ خویش آگاه است اما با زندگی و انسان‌ها در صلح است و گویی با پذیرفتن آلبوم و جواب دادن به سوال‌های او به دنبال رسیدن به کمال در خویش می‌باشد. هر هفته بحث آن‌ها پیرامون موضوعی می‌گردد. موضوعاتی چون افسوس‌ها و حسرت‌های زندگی، خانواده، فلسفه، ازدواج، مرگ و… به طور مثال در سه‌شنبه اول موضوع موردبحث آن‌ها پیرامون جهان بود و سه‌شنبه دوم درباره دلسوزی به حال خود گفت و گو کردند، سه‌شنبه سوم بحث به افسوس‌ها و حسرت‌ها کشیده شد و سه‌شنبه چهارم مسئله مرگ عنوان شد و این سه‌شنبه‌ها ادامه داشت.این کلاس‌های آخر عمر موری روش‌های چگونه زیستن را به آلبوم می‌آموزد. این موضوعات مطرح شده شاید دغدغه‌های مشترک خیلی از انسان‌ها باشد و پاسخ‌های عمیق و تکان‌دهنده و فلسفی موری می‌تواند تا مدت‌ها ذهن ما را مشغول نگاه دارد.مخاطب این شانس را یافته تا در کلاس‌های موری شوارتز شرکت داشته باشد و از آن درس زندگی بیاموزد. این کتاب رویارویی تازه‌ای را با مرگ به ما نشان می‌دهد، اینکه موری از مرگ نمی‌هراسد و به صورت منطقی آن را پذیرفته و حتی در آخرین لحظات زندگی هم به فکر رسیدن به کمال و آگاهی بخشی است او را جذاب جلوه می‌دهد.

این کتاب از تاثیرگذارترین و پرفروش ترین کتابهای انتشارات نیویورک تایمز است.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 7 ساعت و 30 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 370 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 41,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 244

برچسب های مهم

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما