فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 193
  • بازدید دیروز : 680
  • بازدید کل : 1430470

پیوند ها

کتاب صوتی راهبی که فراری‌ اش را فروخت از رابین شارما


کتاب صوتی راهبی که فراری‌ اش را فروخت از رابین شارما

کتاب صوتی «راهبی که فراری‌ اش را فروخت» از رابین شارما

 

درباره کتاب:

راهبی که فراری‌ اش را فروخت، داستان زندگی جولیان مانتل است؛ مردی که در زندگی‌اش چیزی کم نداشت. او فارغ‌التحصیل دانشکده حقوق از دانشگاه هاروارد بود و به عنوان یکی از بهترین وکلا در ایالات متحده شناخته می‌شد. او در یک عمارت بزرگ زندگی می‌کرد و خودروی فراری قرمز رنگش، مثل گوهری در حیاط خانه‌اش می‌درخشید. او واقعا رویایی زندگی می‌کرد.
با این حال، حقیقت تلخی برای او وجود داشت که به شدت تلاش می‌کرد و با جدیت، مسئولیت‌های مهمی که به دوش داشت را رسیدگی می‌کرد. او توانسته بود با پشتکارش به هر چیزی که می‌خواهد برسد، اما چه فایده!

سرانجام، فشار کاری زیاد و تحمل استرس‌های بیش از حد کاری، باعث شد در یکی از جلسات دادگاه‌اش، دچار حمله قلبی شود و در کف سالن، به زمین بیفتد. پس از آن واقعه، او هرگز به سمت قانون و وکالت نرفت. حتی پس از حمله قلبی‌اش، با هیچ یک از کارکنان شرکت‌اش تماسی نگرفت. برخی از کارمندان‌اش، شایعه کردند که وی برای تجربه‌ی یک زندگیِ ساده، به هند نقل مکان کرده است. اتفاقا این شایعه درست از آب درآمد. مانتل قبل از عزیمت به هند، عمارت و فراری خود را فروخت. او پس از آن اتفاق، مطمئن شده بود كه لذت‌بردن از زندگی، فراتر از مسائل مادی شکل می‌گیرد.

سه سال گذشت و مانتل به دیار خود بازگشت و بدون هماهنگی به دفتر یکی از همکاران سابقش رفت و با تبسمی روی لب، تمام ماجرا را برای همکار قدیمی‌اش تعریف کرد. مانتل گفت تمام این سه سال را، در یکی از روستاهای هندوستان ساکن شدم و زندگی بسیار ساده‌ای را تجربه کردم. هیچ وسیله‌ی نقلیه برای عزیمت به روستاهای هم‌جوار وجود نداشت و من مجبور بودم هر روز مسافت طولانی را از این روستا به روستاهای دیگر پیمایش کنم.

 او در مورد ماجراجویی‌اش ادامه می‌دهد که برای ملاقات با برخی راهبان هندی، به کوه‌های هیمالیا عزیمت می‌کند تا راهبانی که ساکن هیمالیا بودند را، از نزدیک ببیند. مانتل این پیاده‌روی به سمت هیمالیا را تجدید قوایی برای روح‌اش دانست؛ به طوری که انگار تمام وجودش، از مادیات، تصفیه شده باشد. مانتل در زمان اقامت‌اش در کوهستان، با راهب معروفی به نام یوگی رامان آشنا گشت که موفق شد از وی راه‌های دستیابی به نشاط (بدون داشتن ثروت) را بیاموزد.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 9 ساعت و 20 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 240 مگابایت

 


مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 338

برچسب های مهم

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما