فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 315
  • بازدید دیروز : 485
  • بازدید کل : 1413993

پیوند ها

کتاب صوتی روح هیمالیا از سوامی آمار جیوتی


کتاب صوتی روح هیمالیا از سوامی آمار جیوتی

کتاب صوتی «روح هیمالیا» از سوامی آمار جیوتی

 

درباره کتاب:

این كتاب كه در قالب داستان نوشته شده، حكایت سلوك، و شرح تعالیم و نمونه ‌های زندگی معنوی در سرزمین هیمالیا است. داستان از این قرار است كه بر كرانه‌های رود ساراسواتی در مجاورت روستای سونارلینگا عارفی زندگی می‌كرد. او به شاگرد خود سایتاكام که جوان بیست ساله ‌ای است كه به تازگی نزد عارف رفته، سیر و سلوك معنوی را می‌آموزد و... 

این کتاب شرح زندگی هیچ استاد یا سالک خاص و حتی زندگینامه نویسنده آن نیست. شخصیت ها، رویدادها، نام مکان های خاص یا عام آن نیز الزاما با هیچ فرد معینی مرتبط نیستند. اما این داستان در واقع، حکایت سیر و سلوک هر سالکی است و بیداری روح وی می تواند همان مراتب بیداری در هر کس باشد. حقایقی که در این صفحات شرح داده شده، به گونه ای داستانی آمده است تا توجه خواننده را جلب کند و نیز بدان سبب که زندگی، خود قصه است و فقط یک اندیشه یا فلسفه به شمار نمی رود. هدف این اثر، ارائه روح هیمالیا – همانا خرد جاودان و زیبای مادر طبیعت، به گونه ای است که به شکفتن روح الهی حاضر در یکایک ما یاری رساند.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 4 ساعت 20 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 140 مگابایت

 


مبلغ قابل پرداخت 39,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما