فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 539
  • بازدید دیروز : 393
  • بازدید کل : 1430136

پیوند ها

کتاب صوتی عشق ویرانگر از براد جانسون و کلی موری


کتاب صوتی عشق ویرانگر از براد جانسون و کلی موری

کتاب صوتی «عشق ویرانگر» از براد جانسون و کلی موری

 

درباره کتاب:

کتاب عشق ویرانگر در سه فصل، ویژگی‌های افراد مبتلا به ناهنجاری شخصیتی و نحوه‌ی انتخاب‌ یا عدم انتخاب هوشمندانه این افراد را به عنوان شریک زندگی بررسی می‌کند. محتوای این بخش‌ها به خوانندگان کمک می‌کند تا شناختی آگاهانه و دقیق از همسر و شریک زندگی خود داشته باشند. 

غالبا داستان اینگونه آغاز می شودکه: شما با فردی جذاب فریبنده و دوست داشتنی ملاقات می کنید و در همان برخورد نخست سخت شیفته و عاشق او می شوید. آنگاه پس از مدتی متوجه عادات و رفتار غیر معمول او می گردید و در نهایت مشکلات شدید شخصیتی او خود را به نمایش می گذارد. کتاب عشق ویرانگر به شما کمک خواهد کرد که از وقوع چنین مصیبتی در زندگی خود جلوگیری کنید و یا اگر اکنون درگیر چنین رابطه ای هستید برخورد موثری با آن داشته باشید. شما از این کتاب به راهبردهایی برای تشخیص فرد دارای اختلال شخصیت و اجتناب از رابطه با او دست خواهید یافت. تصمیمات کارآمدی خواهید گرفت و رابطه عشقی سالمی را تجربه خواهید کرد. برای تجربه یک رابطه عاشقانه و سالم از همین کتاب شروع کنید. هر فردی که خواهان داشتن رابطه سالمی است بایستی کتاب عشق ویرانگر را بخواند و هر درمانگری باید این کتاب را در کتابخانه شخصی خود داشته باشد. کتابی کاملاَ علمی و در عین حال ساده و قابل فهم.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 10 ساعت 30 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 210 مگابایت


مبلغ قابل پرداخت 41,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما