فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 497
  • بازدید دیروز : 3239
  • بازدید کل : 1427159

پیوند ها

کتاب صوتی مرداب روح از جیمز هالیس


کتاب صوتی مرداب روح از جیمز هالیس

کتاب صوتی «مرداب روح» از جیمز هالیس

با صدای امین تارخ

 

درباره کتاب:

کتاب مرداب روح، به ما نشان می‌دهد که چگونه رنج‌ها و سختی‌ها در رشد روحی انسان اثر می‌گذارند. انسان با سپری کردن این سختی‌ها و رنج ‌هاست که جایگاه، هدف و شان خود را پیدا می‌کند و معنای عمیق‌ زندگی را درک می‌کند.

شما در مسیر عمر خود بارها و بارها به دلایل متعدد و پر شاخ و برگ، روزگار غمگینی را تجربه می‌کنید که گاه دوره‌اى بسیار طولانى و دشوار است. دامنه‌ی این احوال از غم و خشم تا افسردگى، اضطراب و ضربه‌هاى روحى را شامل می‌شود.

در بخشی از کتاب مرداب روح می‌خوانیم:

ابتدایى ‌ترین تدافع ما انتخاب آشناى «ستیز یا گریز» است. ما معمولاً از آنچه قوى است مى‌گریزیم. مى‌آموزیم که خود را از واقعیات دردناک دور کنیم. «آنچه از دیده برود از ذهن هم مى‌رود». «آنچه نمى‌دانى به تو آسیب نخواهد زد». به این ترتیب سرکوب مى‌کنیم؛ فراموش مى‌کنیم؛ گسسته مى‌شویم و عقده‌هاى ناخوشایند خود را به دیگران فرافکنى مى‌کنیم. شاید ده‌ها سال در خدمت عقده‌هاى گسسته‌مان باشیم و هرگز از کارهاى زیرزمینى و شریرانه آن‌ها آگاه نباشیم. هنگامى که این عقده‌ها ما را به کمک خود درآورند، به چارچوب دیگرى منتقل مى‌شویم؛ در آن چارچوب عمل مى‌کنیم و به درون خودآگاهى معمول مى‌لغزیم؛ بى‌آنکه متوجه جابه‌جایى شده باشیم.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 2 ساعت 20 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 120 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 41,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما