فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 140
  • بازدید دیروز : 629
  • بازدید کل : 1428009

پیوند ها

کتاب صوتی وقتی نیچه گریست از اروین یالوم


کتاب صوتی وقتی نیچه گریست از اروین یالوم

کتاب صوتی «وقتی نیچه گریست» از اروین یالوم

 

درباره کتاب:

رمانی فلسفی، هیجان انگیز، معمایی و سرشار از گفت‌و‌گو‌های بی‌نظیر اثر اروین یالوم.

ماجرای کتاب از ملاقات زنی به اسم سالومه با دکتر برویر آغاز می‌شود. سالومه در این ملاقات عجیب، از دکتر برویر می‌خواهد که نهایت تلاشش را برای درمان فردی به‌نام نیچه بکند، زیرا او یکی از سرمایه‌های دنیای فلسفه است و اگر زودتر درمان نشود، دست به خودکشی می‌زند. سالومه از دکتر برویر که خودش با چالش‌های عجیبی در زندگی شخصی‌اش دست‌وپنجه نرم می‌کند، می‌خواهد که از طریق روش «درمان با گفت‌وگو» به نیچه کمک کند. ادامه داستان، ماجرای رویارویی و ارتباط دکتر برویر و بهبود روحی هر دوتای آن‌هاست.

کتاب صوتی «و نیچه گریه کرد» رمانی شخصیت‌محور است. در این رمان اتفاقات بیرونی و مشهود نیستند. بلکه ما شاهد تحولات روحی شخصیت‌ها هستیم که در طول داستان، آشفتگی‌هایشان کم‌کم به سکون و آرامش تبدیل می‌شود.

اروین د یالوم با نوشتن این کتاب نشان داد که می‌توان پیچیده‌ترین و علمی‌ترین مباحث روان‌شناسی را در قالب قصه و با زبانی ساده روایت کرد. در اصل کتاب صوتی «و نیچه گریه کرد» شبیه جلسات روان‌کاوی است که در آن، درمانگر و درمان‌جو، با کمک یکدیگر در صدد شناخت و حل تعارضات روحی خود برمی‌آیند.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 16 ساعت 

حجم فایل دانلودی: 360 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 44,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما