فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 143
  • بازدید دیروز : 3239
  • بازدید کل : 1426805

پیوند ها

کتاب صوتی پله پله تا ملاقات خدا از عبدالحسين زرين کوب


کتاب صوتی پله پله تا ملاقات خدا از عبدالحسين زرين کوب

کتاب صوتی «پله پله تا ملاقات خدا» از عبدالحسين زرين کوب

درباره زندگی ، اندیشه و سلوک مولانا جلال الدین

 

درباره کتاب:

پله پله تا ملاقات خدا نوشته عبدالحسین زرین کوب در مورد زندگی، اندیشه و سلوک مولانا جلال‌الدین محمد بلخی (رومی) می‌باشد. عبدالحسین زرین‌کوب در این کتاب بر خلاف سایر تألیفات خود از دادن مراجع و منابع مختلف و متعدد در داخل کتاب خودداری کرده و همه مطالب را به قلمی بسیار ساده، روان و عامه فهم نوشته‌ است.

دکتر زرین کوب در مقدمه، در خصوص عنوان کتاب می نویسد:

«پله پله تا ملاقات خدا، و این عنوان را از آن‌رو برای این نوشته برگزیده‌ام که خطّ سیر زندگی مولانا جلال‌الدین محمّد بلخی رومی معروف به مولوی را در سلوک روحانی تمام عمر او نشان می‌دهد؛ هرچند خود در مثنوی معنوی وی به شکل یک مصرع شعر، از زبان طعانه‌یی نقل می‌شود که به پندار خویش هیچ نشانی از آن در مثنوی - که خود یک رویه از زندگی و سلوک مولاناست - نمی‌یابد. جزء اخیر مصرع مولانا هم تعبیری ترجمه گونه مأخوذ از کریمهٔ «وَ منْ یَرجُو القاءَ ربّه» در قرآن کریم (۱۱۰/۱۸) است و با استناد به کلام لاریب در باب تعبیر و عنوان بر گوینده و نویسنده مجال ریبی نمی‌ماند اگر چه امکان تأویل در این باب نیز توقف در ظاهر تعبیر را الزام نمی‌کند.»

این کتاب در ده بخش تدوین شده است: بهاءولد و خداوندگار، هجرت یا فرار، لالای پیر در قونیه، طلوع شمس، غیبت بی‌بازگشت، رقص در بازار، حسام‌الدین و قصه‌ مثنوی، عبور به ماوراء شعر، از مقامات تبتل تا فنا و سال‌های پایان عنوان‌هایی است که در این اثر آمده است.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 22 ساعت

حجم فایل دانلودی: 570 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 45,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما