فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 369
  • بازدید دیروز : 553
  • بازدید کل : 1440199

پیوند ها

کتاب صوتی چاه به چاه از رضا براهنی


کتاب صوتی چاه به چاه از رضا براهنی

کتاب صوتی «چاه به چاه» از رضا براهنی

 

درباره کتاب:

کتاب چاه به چاه نوشته رضا براهنی، رمانی است که در سال 1393 منتشر شده ولی قبل از این در سال 1354 در مجلات فارسی چاپ شده بود. داستان درباره یکی از مسئولین سپاه دانش است به نام حمید که برای کمک خرج خانواده اش تپانچه ی قدیمی خود را می فروشد ولی از آن تپانچه برای یک ترور استفاده می شود و ساواک او را دستگیر می کند تا در بازجویی، با شکنجه مکان اختفای تپانچه را افشا کند. او در زندان با زندانی سیاسی ای آشنا می شود که او را دکتر صدا می زنند. دکتر در زندان از بازجویی ها وشکنجه های خود تعریف می کند (که با تعاریف و توصیفات زیبای نویسنده، خواننده به خوبی با فضا ارتباط برقرار می کند) و حرفهای قشنگ و عمیقی می زند که بر حمید و مخاطب تاثیر بسیاری می گذارد. حمید در ادامه صحبتهای دکتر را راهنمای خود قرار می دهد. دکتر در داستان به نوعی زبان بیان نظرات نویسنده است.

گزیده ای از متن:
«دکتر می‌گفت، مردم مثل یک جنگل هستند، یک درخت را می‌توان با تبر زد و انداخت، می‌توان صد یا هزار درخت را با تبر زد و انداخت، ولی هیچکس نمی‌تواند جنگل را بزند و بیندازد. هیچکس این قدرت را ندارد. پس باید قدرتی مثل قدرت جنگل داشت. برای زنده ماندن نمی‌توان فقط به زندگی تکیه کرد. باید به زندگی دیگران هم تکیه کرد. باید جزیی از جنگل بود، به دلیل اینکه جنگل، همیشه دست نخورده باقی می‌ماند.»

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 3 ساعت و 30 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 170 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما