فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 42
  • بازدید دیروز : 507
  • بازدید کل : 1423465

پیوند ها

کتاب صوتی عروسک فرنگی از آلبا دسس پدس


کتاب صوتی عروسک فرنگی از آلبا دسس پدس

کتاب صوتی «عروسک فرنگی» از آلبا دسس پدس

 

درباره کتاب:

داستان این رمان در پی شخصیتی به نام «جولیو بریجینی» می باشد. او یک مشاور موفق حقوقی است. مردی میانسال و ثروتمند که هیچ علاقه ‌ای به ازدواج ندارد. جولیو یک روز در یک کافه متوجه دختری بسیار معمولی در حدود سن 17 می‌شود و ناگهان نسبت به دختر کشش پیدا می‌کند و سعی می‌کند هر طور شده به او نزدیک شود. کار به جایی می‌رسد که حتی تحت عنوان خواستگار وارد زندگی دختر شود تا بتواند بعد از یک رابطه کوتاه مدت او را قال بگذارد. دختری‌ نه‌ زشت‌ و نه‌ زیبا، نه‌ دوست‌ داشتنی‌ و نه‌ نفرت‌انگیز، دختری‌ که‌ ساده‌ است‌ و نیست‌، معصوم‌ است‌ و نیست‌، دختری‌ که‌ به‌ رغم‌ روزمرگی‌ درنیافتنی‌ است‌. آنچه‌ جولیو را در خود کشیده‌ است‌ اگرچه‌ بنا به‌ گفته‌هایش‌ هوسی‌ بیش‌ نیست‌، اما چنان‌ ژرف‌ است‌ که‌ بازشناسیش‌ از عشق‌ ساده‌ نیست‌.

مسیر داستان به گونه‌ای است که نویسنده قصد نشان دادن فکر پلید مرد در برابر زن را دارد. اما با توجه به قصد شوم جولیو در برابر ایوانا حدس پایان داستان بسیار سخت است.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 8 ساعت 

حجم فایل دانلودی: 420 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 41,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما