فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 466
  • بازدید دیروز : 578
  • بازدید کل : 1427706

پیوند ها

کتاب صوتی به دنیا آمده‌ ایم تا خوشبخت شویم از سعید گل ‌محمدی


کتاب صوتی به دنیا آمده‌ ایم تا خوشبخت شویم از سعید گل ‌محمدی

کتاب صوتی «به دنیا آمده ‌ایم تا خوشبخت شویم» از سعید گل ‌محمدی

 

درباره کتاب:

زندگی مثل بازی گلف است. تمرکز بر روی هدف و عدم توجه به هر چیز که تمرکز ما را به هم می‌ریزد، لازمه‌ي برنده شدن است و یکی از بزرگ‌ترین عواملی که تمرکز انسان‌ها را در بازی گلف زندگی به هم می‌ریزد، صدای سوت قطار انتقادات دیگران است. هرگز اجازه ندهید حرف‌های منتقدان حسود و رقبا شما را تحت‌تأثیر قرار دهد، به‌صورتی‌که کنترلتان را از دست بدهید.

کتاب به دنیا آمده‌ایم تا خوشبخت شویم مجموعه‌ای الهام‌بخش‌ترین از حکایات، جملات و اشعاری است که سعید گل ‌محمدی از منابع مختلف گردآوری و یا ترجمه کرده است تا شما بتوانید در مقاطع مختلف زندگی از خِرد و پیام‌ های نهفته در آن برای ساختن یک زندگی موفق و توأم با شادکامی سود ببرید.

به یاد بسپارید که دانستن صرف، کافی نیست؛ باید به آنچه می‌آموزیم، متعهد باشیم و آن‌ها را در زندگی روزمره خود در عمل پیاده کنیم.

حکایات و جملاتی که در کتاب به دنیا آمده‌ایم تا خوشبخت شویم! ملاحظه خواهید کرد، از میان کتاب‌های روان‌شناسی، با دقت و وسواس خاص، انتخاب شده است؛ به نحوی که گاهی با مطالعهٔ یک کتاب، فقط یک جمله یا یک حکایت برداشت شده و همچنین در سطر سطر آثار منظوم و منثور شاعران، اندیشمندان و روان‌ شناسان بزرگ دنیا مانند: آنتونی رابینز، لوئیز هی، زیگ زیگلار، جک کنفیلد، لئو بوسکالیا و… تهیه شده است.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 5 ساعت و 45 دقیقه

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما