فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 512
  • بازدید دیروز : 683
  • بازدید کل : 1431472

پیوند ها

کتاب صوتی رستاخیز از لئو تولستوی


کتاب صوتی رستاخیز از لئو تولستوی

کتاب صوتی «رستاخیز» از لئو تولستوی

 

درباره کتاب:

داستان رستاخیز درباره جوانی اصیل ‌زاده و اشرافی است که عاشق ندیمهٔ زیبا و جوانی می‌شود و دامن وی را لکه‌ دار می‌کند. ندیمهٔ جوان به عالم فساد و فحشا سقوط می‌کند و سال ‌های متمادی برای تأمین معاش خود، به خودفروشی می ‌پردازد تا اینکه قتلی صورت می‌گیرد و ندیمه معصوم به عنوان متهم اول در دادگاه حاضر می ‌شود. جوان اصیل ‌زاده که ده سال قبل دامن دختر جوان را لکه ‌دار کرده است، جزو هیأت منصفه است. جوان اصیل‌ زاده وقتی در دادگاه زن جوان را ملاقات کرده و از سرنوشت شوم و دردناک وی آگاه می ‌شود، می ‌فهمد که به دلیل یک لحظه کامجویی او چگونه دختر بی ‌گناهی به مغاک انحطاط و تیرگی سقوط کرده است.

لئو تولستوی به عنوان یکی از بزرگترین نویسندگان تاریخ، شیوه داستان ‌گویی منحصر به فردی دارد. نحوه قصه گویی، شخصیت پردازی و دیالوگ‌ های بین شخصیت ‌ها، کتاب را جذاب‌ تر می‌کند. تولستوی، رستاخیز را در دوران پختگی خود نوشته است و نتیجه یک عمر فعالیت و اندیشه‌ های خود را در اختیار خوانندگان قرار داده است که کتاب را بسیار ارزشمند کرده است.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 22 ساعت 

حجم فایل دانلودی: 450 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 43,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما