فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 311
  • بازدید دیروز : 578
  • بازدید کل : 1427551

پیوند ها

کتاب صوتی من او را دوست داشتم از آنا گاوالدا


کتاب صوتی من او را دوست داشتم از آنا گاوالدا

کتاب صوتی «من او را دوست داشتم» از آنا گاوالدا

 

درباره کتاب:

شخصیت اصلی این رمان، کلوئه زنی که عاشق شوهرش است اما اکنون شوهر، او و دو فرزند کوچکش را ترک کرده و همراه با معشوقه‌اش رفته است. کلوئه موضوع را با پدرشوهرش مطرح می‌کند و داستان در ادامه مکالمات کلوئه و پدرشوهرش را روایت می‌کند و پدرشوهر به او می‌گوید چگونه عشق بزرگش را به دلیل اشتباهاتش از دست داده است.

در بخشی از داستان می‌خوانیم:«صبر کنید، برایتان تعریف می‌کنم، داستان جالبی است. خب کی بود؟ چه اهمیتی دارد؟ آدرین، آدرین نازنین چمدان‌هایش را آن روز بست. خودتان را جای من بگذارید، شوکه شدم. آه بله، چون به شما نگفته‌ام اما گویا من زن این مرد بودم. می‌دانید، زن، همسر، موجود پر جنب و جوشی که همه جا می‌بریم و وقتی او را می‌بوسیم لبخند می‌زند. پس، من غافلگیر شدم، می‌توانید تصور کنید... چمدان‌ها مقابل آسانسور آپارتمان‌مان و آدرین شکوه‌کنان ساعتم مچی‌اش را نگاه می‌کرد. شکوه می‌کرد چون خیلی مضطرب بود، بزغاله‌ی بیچاره! آسانسور، چمدان‌ها، بجنب عزیزم، هواپیما، چه دردسری! آه، بله، نباید از هواپیما جا می‌ماند، معشوقه‌اش منتظر بود!»

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 4 ساعت و 30 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 220 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 41,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما