فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 524
  • بازدید دیروز : 3239
  • بازدید کل : 1427186

پیوند ها

کتاب صوتی اعتراف از لئو تولستوی


کتاب صوتی اعتراف از لئو تولستوی

کتاب صوتی «اعتراف» از لئو تولستوی

 

درباره کتاب:

کتاب اعتراف شرح بحران افسردگی تولستوی و بیگانگی او با جهان است. بیانی استثنایی از احساسات صادقانه و توصیف ‌گر جست‌ و جویی برای یافتن دینی عمل‌گرا به ‌منظور تحقق سعادت بشر بر روی کره خاکی، نه‌ فقط برای وعده دادن سعادت اخروی. اگرچه این کتاب موجب تکفیر او شد اما سرچشمه موج عظیم مسیحیان پیرو افکار او در سراسر اروپا و آمریکا نیز گشت. 

تولستوی کتاب اعتراف را بعد از گذراندن دوران سختی از زندگی خود که دچار یاس و سرشکستگی عمیق روحی شده بود به نگارش درآورد. این کتاب هشتمین جلد از مجموعه تجربه و هنر زندگی از انتشارات گمان است.

تولستوی در اوج شهرتش به شکی عمیق از زندگی رسید و سوالاتی از قبیل معنای زندگی باعث شد تا نیم نگاهی به سراسر گذشته ‌اش داشته باشد. و به دنبال پاسخ پرسش ‌های فلسفی‌ای که آزارش می‌داد برود. تولستوی بعد از گذر از آن دوران سخت که دائما بین شک و ایمان در نوسان بود به جهان ‌بینی تازه ‌ای دست یافت.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 3 ساعت و 50 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 100 مگابایت

 


مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما