فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 468
  • بازدید دیروز : 393
  • بازدید کل : 1430065

پیوند ها

کتاب صوتی آئورا از کارلوس فوئنتس


کتاب صوتی آئورا از کارلوس فوئنتس

کتاب صوتی «آئورا» از کارلوس فوئنتس

 

درباره کتاب:

آئورا اثر کارلوس فوئنتس، نویسنده مکزیکی و یکی از سرشناس‌ترین و پرآوازه‌ترین نویسندگان اسپانیایی زبان است.

آئورا نام دیگر تمنا است، برگرفته از واژه یونانی «آورا» به معنی نسیم، نسیمی که انعکاسی‌ست از انرژی‌ های موجود در بدن که شخصیت و طرز زندگی و افکار و احساسات انسانی را منعکس می‌کند.

ما در این داستان به ظاهر با چهار و در اصل با دو شخصیت همراه هستیم. راوی که خواننده خود را در جایگاه او حس می‌کند. کونسئلو پیرزنی با رفتارها و عاداتی عجیب. شوهر مرحوم پیرزن که از طریق خاطراتش در داستان حضور دارد و آئورا، دختری زیبا با جوانی سیال. در آئورا هر چه واقعی‌ست وهم است. گویا داستان نه در خانه‌ای پوسیده و از یاد رفته که در جهانی دیگر در جریان است. جهانی که در آن مفهوم مرگ و زندگی، پیری و جوانی در هم آمیخته شده است. جهانی جدا از دنیای تاریک که همه هستی‌اش در گروی زنده ماندن آئورا ست. جهانی که در آن دغدغه انسان عشق است و نامیرایی آن، مرگی که آئورا منتظر آن است، مرگی که جاودانگی از آن آغاز می‌شود و دوباره متولد شدن.

آئورا یکی از زیباترین و شاعرانه‌ترین و در عین حال شگفت‌انگیزترین رمان‌های سورئالیستی است که خوانده‌ام. نمونه‌ای بی‌بدیل از سبک رئالیسم جادویی. فوئنتس چنان این فضای وهم‌ آلود را توصیف کرده که تشخیص مرز خیال و واقعیت در آن سخت است.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 1 ساعت و 25 دقیقه

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 39,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما