فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 453
  • بازدید دیروز : 680
  • بازدید کل : 1430730

پیوند ها

کتاب صوتی چه کسی مغز مرا خاموش کرد از كارولاين ليف


کتاب صوتی چه کسی مغز مرا خاموش کرد از كارولاين ليف

کتاب صوتی «چه کسی مغز مرا خاموش کرد» از كارولاين ليف

 

درباره کتاب:

این کتاب کتاب چگونگی تاثیر افکار بر عواطف، احساسات و جسم را مطرح می‌کند.

آيا تا بحال حس كرده‌ايد که مغزتان خاموش شده است؟ آيا تا بحال احساس نااميدی، سردرگمی يا از پا درآمدن كرده‌ايد؟ آيا در زندگي خود يا خانواده‌تان الگوهای ناسالمی وجود دارند كه نتوانيد آنها را به سادگی كنار بگذاريد؟ يك فكر ممكن است بي‌ضرر به نظر بيايد، اما وقتي سمی شد حتی اگر در حد همان فكر هم باقی بماند، می‌تواند براي جسم، عواطف و احساسات، يا حتی روحتان خطرناك باشد. خوشبختانه دوره ‌ای كه ما در آن زندگی می‌كنيم، دوره دگرگونی ‌های بزرگ است.

در اين كتاب می‌توانيم به وضوح ببينيم كه علوم مغزی تا چه اندازه در موارد ذيل با تعاليم الهی همسو هستند. بازسازی ذهن، زدودن افكار و عواطف و احساسات سمی و حتی اينكه مغز به واقع می ‌تواند با تعاليم الهی دوباره روشن شود.

در اين كتاب مي‌آموزيم: افكار سمی، مانند زهر كشنده هستند. چگونه پليدهای دوازده‌گانه يعنی دوازده‌ حوزه افكار سمی زندگيمان را شناسایی كنيم. می ‌توانيم چرخه تفكر سمی را در هم بشكنيم و پليدهای دوازده‌گانه را بزداييم. مي‌توانيم با افكارمان، همه حوزه‌های زندگی ‌مان را عملا اصلاح كنيم: روابطمان، سلامتی ‌مان و حتی موفقيتمان.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 4 ساعت و 10 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 280 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 42,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما