فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 460
  • بازدید دیروز : 629
  • بازدید کل : 1428329

پیوند ها

کتاب صوتی بی حد و مرز از جان سی مکسول


کتاب صوتی بی حد و مرز از جان سی مکسول

کتاب صوتی «بی حد و مرز» از جان سی مکسول

 

درباره کتاب:

جان سی مکسول، نویسنده حوزه موفقیت در کتاب بی‌حد و مرز، با شما درباره توسعه فردی صحبت می‌کند. توسعه فردی یعنی توانمد سازی خود با توجه به ظرفیت وجودی. او در این کتاب یک معادله ساخته است: ظرفیت مساوی است با جمع آگاهی، توانایی و انتخاب. بر این ‌اساس، کتاب با شناسایی و معرفی هفده توانایی و تأکید بر این نکته که فقط با آگاهی همه ‌جانبه از این توانایی ‌های فردی است که دامنهٔ انتخاب‌ های ما گسترده ‌تر می‌شود و آنگاه می‌ توانیم به کمال ظرفیت وجودی خویش دست یابیم راهی نوین در توانمند سازی افراد می ‌گشاید. بی حد و مرز برای رسیدن به این هدف از مثال ‌های فراوان و کاربردی بهره می ‌برد که کتاب را جذاب‌ت ر و مفیدتر می ‌کنند.

اگر افراد خود را به ‏درستی بشناسند، در مسیر درست زندگی قرار گیرند، خودآگاهی و توانایی ‏‌هایشان را پرورش دهند و انتخاب ‏‌های درستی داشته باشند، می‏‌توانند ظرفیت‏‌ های بالقوۀ خود را با تلاش کردن و انجام دادن درست کارها بالفعل کنند و به شکوفایی برسند.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 15 ساعت 

حجم فایل دانلودی: 600 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 46,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما