فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 590
  • بازدید دیروز : 485
  • بازدید کل : 1414268

پیوند ها

کتاب صوتی مرگ در ونیز از توماس مان


کتاب صوتی مرگ در ونیز از توماس مان

کتاب صوتی «مرگ در ونیز» از توماس مان

 

درباره کتاب:

مرگ در ونیز  رمانی از توماس مان، نویسندهٔ اهل آلمان است. مان این کتاب را پس از دیداری که در ۱۹۱۱ از ونیز داشت در ۱۹۱۲ منتشر کرد.

گوستاو فن آشنباخ شخصیت اصلی کتاب صوتی مرگ در ونیز نویسنده معروفی است که در دوران میان ‌سالی به سر می ‌برد، زندگی آشنباخ دارای قواعد بسیاری است و تنها بودن وی تاثیری بر زندگی او ندارد. زمانی فرا می ‌رسد که این نویسنده برای نوشتن با مشکلی مواجه می‌ شود و تصمیم می‌گیرد تا به سفر برود، چرا که نویسندگان با این کار می‌توانند با مشکل خود مقابله کرده و توانایی ‌هایشان را بازیابند، اما از بخت بد سفر آشنباخ خوب پیش نمی‌رود، هوا در حالت بسیار بدی قرارگرفته و نویسنده میان ‌سال داستان دچار افسردگی می ‌شود.
یک پسربچه از یک خانواده لهستانی در هتل محل اقامت آشنباخ توجه او را جلب کرده و او مجذوب آن پسر می‌شود. روزها و لحظات مرد نویسنده به نظاره کردن پسرک می‌گذرد تا اینکه متوجه می‌شود وبا در شهر شیوع پیداکرده، اما ازآنجایی‌ که خانواده‌ پسر بچه لهستانی از آن شهر نمی ‌روند، او نیز در هتل می‌ ماند و این ‌گونه داستان مرگ در ونیز آغاز می ‌شود...

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 5 ساعت و 30 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 280 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما