فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 455
  • بازدید دیروز : 362
  • بازدید کل : 1423371

پیوند ها

کتاب صوتی آیین جان از دن میلمن


کتاب صوتی آیین جان از دن میلمن

کتاب صوتی «آیین جان» از دن میلمن

 

درباره کتاب:

این کتاب به ما مسیری درست برای رسیدن به آرامش درونی و استعدادهای پنهان‌مان ارائه می‌کند که با قدم گذاشتن در آن می‌توانیم جهانی بامعناتر و زیباتر برای خود خلق نماییم. 

داستان این کتاب صوتی درباره‌ی مردی است که در راه با پیرزن باخردی آشنا می‌شود. پیرزن به او مسیری پیشنهاد می‌کند و به او می‌گوید که اگر از این سیاحت به سلامت برگردد، می‌تواند خودش را بهتر بشناسد و به تعادل، شفقت و شرافت دست یابد.

داستان تمثیلی آیین جان به اکتشاف راز هستی و قوانین روحانی شکل دهنده و حاکم بر آن می پردازد و روش هایی کاربردی برای ایجاد معنا و تعیین راه در زندگی ارائه می دهد. راوی در کوه با پیرزن خردمندی ملاقات میکند که او را به سفری اودیسه وار در جهان روح می برد. این زن با داستان ها، آزمون ها و تجربه های این سفر وحشی، قوانین بنیادین تعادل، انتخاب، پیشرفت، حضور، شفقت، ایمان، توقع، شرافت، عمل، چرخه ها، تسلیم و وحدت را بیان می کند. آیین جان روشنگر راهی است به سوی آرامش درونی و توانایی نهان انسان برای رسیدن به معنایی ژرف تر از معنا،ارتباط و هماهنگی با سراسر جهان خلقت.

این کتاب می تواند در سفر زندگی بهترین همسفر هر خواننده ای باشد.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 2 ساعت و 50 دقیقه

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما