فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 146
  • بازدید دیروز : 373
  • بازدید کل : 1429350

پیوند ها

کتاب صوتی شکست سرآغاز پیروزی از جان سی مکسول


کتاب صوتی شکست سرآغاز پیروزی از جان سی مکسول

کتاب صوتی «شکست سرآغاز پیروزی» از جان سی مکسول

 

درباره کتاب:

تلاش، نماد زندگی است. و به یکی ازاین دومقصد ختم می‌شود; پیروزی یا شکست، پیروزی خشنودی را درپی‌دارد، اما شکست...بیشتر اوقات شکست تلخ و ناکامی را به دنبال دارد. اما آیا شکست واقعاً نا امیدکننده است؟

 این کتاب، یکی از تأثیرگذارترین کتاب‌هایی است که تاکنون خوانده‌اید. کتابی که زندگی شما را متحول می‌سازد و مسیر آن را به سوی موفقیت و کامیابی سوق می‌دهد. با عمل کردن به راهکارها و آموزه‌های این کتاب، دیگر از شکست خوردن نمی‌هراسید، از اشتباه کردن باکی ندارید، با قاطعیت هدف خود را انتخاب می‌کنید و برای دست یافتن به آن، شجاعانه به استقبال خطر می‌روید.
حتما شما هم در زندگی افرادی را دیده‌اید که هر آن‌چه را که می‌خواهند، به‌دست می‌آورند. ممکن است دلیل آن را به شانس، ثروت، ارثیه‌ی خانوادگی، تحصیلات عالی یا بسیاری عوامل دیگر نسبت داده باشید. اما باید بگویم هیچ یک از موارد فوق، دلیل اصلی موفقیت این‌گونه افراد نیست. با مطالعه‌ی این کتاب، به اصلی‌ترین و مهم‌ترین کلید موفقیت دست پیدا خواهید کرد.
همیشه و همه‌جا درباره‌ی موفقیت، مطالبی را شنیده یا خوانده‌ایم. اما به ندرت درباره‌ی شکست و فواید آن صحبت می‌شود، درباره‌ی این‌که شکست هیچ‌گاه پایان راه نیست و رازهایی در دل خود دارد، که اگر تسلیم نشویم و دوباره از جا برخیزیم، از این رازها، یکی پس از دیگری، پرده برمی‌دارد.
در این کتاب راه تسلیم نشدن و پیشروی بعد از شکست را می‌آموزید و به رازهایی که در دل شکست‌ ها و باخت‌های زندگی نهفته است پی می‌برید.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 8 ساعت

حجم فایل دانلودی: 210 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 44,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما