فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 502
  • بازدید دیروز : 578
  • بازدید کل : 1427742

پیوند ها

کتاب صوتی کیمیا خاتون دختر رومی از موریل مائوفروی


کتاب صوتی کیمیا خاتون دختر رومی از موریل مائوفروی

کتاب صوتی «کیمیا خاتون دختر رومی» از موریل مائوفروی

 

 درباره کتاب:

کتاب کیمیا خاتون سرگذشت زندگی کیمیا خاتون دختر مولانا جلال الدین بلخی شاعر و عارف بزرگ ایران است.

کیمیا خاتون کتابی جذاب و خواندنی می باشد که داستان زندگی کیمیا، دختر خوانده مولانا را از زبان موریل مائوفروی، نویسنده فرانسوی برای مخاطب روایت می کند. داستانی برگرفته از ماجرایی تاریخی و واقعی که نویسنده با به کارگیری از ذوق و هنر ادبی خویش، وقایع آن را در قالب یک رمان پرکشش، به نگارش درآورده است.

داستان از دوره کودکی و هفت سالگی کیمیا آغاز می گردد. وی در کنار والدین جوان خود، “فرخ” و “اودوکیا” و هم چنین برادر و خواهر بزرگ ترش روزگار خوش و آرامی را پشت سر می گذارد. کیمیای قصه، کودکی با رفتارها و واکنش هایی عجیب و بسیار متفاوت از سایر هم سن و سالان خود است. به طوری که گاهی در خلسه فرو رفته، مات و مبهوت به نقطه ای در دوردست خیره می ماند و متوجه هیچ صدا و اتفاقی در اطرافش نمی شود. اغلب مواقع، مادر کیمیا با مشاهده ی این رفتارهای عجیب دخترش، به یاد خاطره ای در یک روز زمستانی مربوط به هشت سال پیش، و زمانی که کیمیای چند ماهه را در شکم داشت، می افتد. روزی که مردی غریبه و مسافر سرزمین دمشق، به نام “مهسود”، از سرمای زمستانی به خانه ی آن ها پناه آورده، در رابطه با نوزاد موجود در شکم این زن سخن می گوید. وی ضمن این که جنسیت کیمیا و نامش را پیش بینی کرده، اذعان می کند که آینده ای بزرگ نیز در انتظار این نوزاد دختر می باشد. همین موضوع، بیش از پیش، موجبات نگرانی فرخ و اودوکیا را فراهم ساخته، از سرنوشتی غیرمنتظره و مشقت بار برای کیمیای زیبا، خبر می دهد.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 11 ساعت و 30 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 390 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 46,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما