فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 514
  • بازدید دیروز : 393
  • بازدید کل : 1430111

پیوند ها

کتاب صوتی شرم (ناپاک زاده استانبول) از الیف شافاک


کتاب صوتی شرم (ناپاک زاده استانبول) از الیف شافاک

کتاب صوتی شرم (ناپاک زاده استانبول) از الیف شافاک

 

درباره کتاب:

کتاب ناپاکزاده استانبول که آنرا با عنوان حرامزاده استانبولی نیز می شناسند توسط الیف شافاک در سال ۲۰۰۶ منتشر شد. این کتاب جنجالی ترین اثر الیف شافاک است که موجب دادگاهی شدن این نویسنده محبوب شد. دادگاههای ترکیه علت را توهین به نژاد ترک در موضوع کشتار ارامنه عنوان کرده بودند. تفاوت اساسی الیف شافاک با دیگر نویسندگان، به ویژه نویسندگان ترک تبار، تفاوت در نوع نگاه و تفکر اوست که باعث شده پرتیراژترین کتابها را در آن کشور از آن خود کند و اغلب کتابهایش به چندین زبان ترجمه و منتشر می شوند.
شافاک در جایگاه زن نویسنده تابوهای اجتماعی را به راحتی می شکند و زیر پا می گذارد. او حتی روال مرسوم و عادی جامعه را هم طور دیگری جلوه می دهد، گویی کسی قبلا جرات چنین کاری را نداشته است. برای مثال سفید بودن شیر به عنوان منطق بی چون و چرایی که همه پذیرفته ایم را با کتابی تحت عنوان «شیر سیاه» به سخره می گیرد. چون معتقد است بر خلاف نظر جامعه، مادر می تواند با افزودن جوهرهای درونی خود شیری با رنگ متفاوت به فرزندش بدهد.

خلاصه داستان:
ناپاکزاده استانبول، حکایت خانواده ای متوسط در استانبول است. نویسنده با نشان دادن آداب و رسوم و شخصیت های متفاوتی که در زیر یک سقف زندگی می کنند، داستانهای زیبایی را در متن رمان رقم می زند. این داستان مملو از سمبل ها و اسطوره های نهفته ای است که به طور غیرمستقیم و البته تدریجی به مخاطب معرفی می شوند و غنای داستان را دو چندان می کنند.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 16 ساعت و 30 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 440 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 46,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما