فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 395
  • بازدید دیروز : 397
  • بازدید کل : 1413588

پیوند ها

کتاب صوتی اعمال کوچک نتایج بزرگ از اریک کامرلینک


کتاب صوتی اعمال کوچک نتایج بزرگ از اریک کامرلینک

کتاب صوتی «اعمال کوچک نتایج بزرگ» از اریک کامرلینک

 

درباره کتاب:

این کتاب به تاثیر اعمال کوچک و روزمره در ایجاد نتایج بزرگ و مهم ‌تر می ‌پردازد. اریک کامرلینک در این کتاب اثر کوچک ‌ترین اعمالی را بررسی می‌کند که ممکن است در نگاه اول چندان تاثیرگذار به نظر نرسند. در واقع او معتقد است که هر عمل ناچیز ما در جهت تکامل مسیر اخلاقی ‌مان تاثیرگذار خواهد بود.

اریک کامرلینک در کتاب اعمال کوچک نتایج بزرگ یک پیام ساده می‌دهد: هر عمل ناچیز ما، کلیدی است در مسیر تکامل اخلاقی ما. اتفاقی که در زندگی امروزه‌ی ما افتاده است این است که معمولا بُعد اخلاقی اعمال کوچک ما پنهان می‌ماند و توجه ما را جلب نمی ‌کند. و این باعث می‌شود از تاثیر زیادی که دارد، غافل بمانیم. البته این موضوع بیشتر درگیری ذهنی خود ما است. کارهای کوچک ما تاثیرات بزرگی از خودشان به جا میگذارند که اطرافیانمان متوجهش می‌ شوند. حال چه باید بکنیم؟ اریک کامرلینک می ‌گوید با یادگیری، درک و تشخیص اعمال به ظاهر کوچک ولی با ارزش، انسانیتمان را پرورش می‌دهیم. در واقع در این زمینه گسترده ‌تر، هر روز فرصت ‌های زیادی برای انجام اعمال اخلاقی پیش رویمان قرار می‌گیرد. همین فرصت ‌ها ابزار اصلی خودسازی هستند. اعمال کوچک نتایج بزرگ به همراه دارند که می‌توانند دنیای درونی ما را تغییر دهند و در به‌ سازی دنیای بیرونی ما نیز کمک کنند. از آن‌ها غافل نشویم.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 1 ساعت و 35 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 100 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 37,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما