فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 32
  • بازدید دیروز : 660
  • بازدید کل : 1431652

پیوند ها

کتاب صوتی معجزه سحرخیزی از هال الرود


کتاب صوتی معجزه سحرخیزی از هال الرود

کتاب صوتی «معجزه سحرخیزی» از هال الرود

 

درباره کتاب:

هال الرود یکی از برترین سخنرانان انگیزشی امریکاست. در حالی که شرکت ها و موسسات غیرانتفاعی مرتباً از او دعوت می کنند تا در کنفرانس ها و همایش هایشان سخنرانی کند، اما او اشتیاق بسیار زیادی دارد تا تاثیرات مثبتی بر روی جوان ها داشته باشد.

بیش از یک دهه است که سخنرانی های هال در سراسر امریکا و کانادا بر روی بیش از یک صد هزار مخاطب تاثیر گذاشته است که تقریباً هشتاد هزار نفر از آن ها دانش آموزان دبیرستانی و دانشجویان بوده اند.

کتاب معجزه سحرخیزی که در برخی انتشارات آن را صبح جادویی نامگذاری کرده اند، کلیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به کمک آن قفل قدرت شخصی‌تان را باز کنید و از توانایی‌هایی بهره‌برداری کنید که موجب می‌شوند مردم عادی، مردمی فوق‌العاده و غیرعادی شوند. توصیه می‌کنم این کتاب را بشنوید و صبح جادویی خودتان را کشف کنید.

برای کسانی که در میان مشقت‌ها و درگیری‌ های ذهنی، احساساتی، فیزیکی، مالی یا رابطه ‌ای هستند، کتاب معجزه سحرخیزی بارها ثابت کرده است که می‌تواند آن‌ها را برای غلبه بر این مشکلات به ظاهر حل نشدنی، توانمند کند، شرایط آن‌ها را دگرگون کند و آن‌ها را به موفقیت برساند. خواه تغییرات مهم در چند زمینه خاص مد نظر شما باشد، خواه آماده تغییرات کلی در تمام زمینه‌های زندگی‎تان باشید، شما کتاب درستی را انتخاب کرده‌اید. شما در حال شروع سفری معجزه‌آسا هستید که با طی فرآیندی انقلابی می‌توانید زندگی خود را متحول کنید و این در حالی است که همه‌ این اتفاقات تا قبل از ساعت ۸ صبح هر روز رخ می‌دهد.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 5 ساعت و 10 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 290 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 43,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما