فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 243
  • بازدید دیروز : 397
  • بازدید کل : 1413436

پیوند ها

کتاب صوتی سجاده و صلیب از هما پور اصفهانی


کتاب صوتی سجاده و صلیب از هما پور اصفهانی

کتاب صوتی «سجاده و صلیب» از هما پور اصفهانی

 

درباره کتاب:

کتاب «سجاده و صلیب» اثر هما پور اصفهانی است. در این رمان با داستان دختری به نام ویولت آشنا می‌شویم که مدتی است همراه با خانواده فرانسوی‌ اش از فرانسه به ایران بازگشته است. وی اصلیتی ایرانی دارد. ویولت در دانشگاه با برادر و خواهری به نام آراد و ارگل آشنا می‌شود و بیشتر اوقات خود را با آنان می‌گذراند. ارگل به دوست صمیمی ویولت تبدیل می‌شود اما آراد از بسیاری جهات با ویولت فرق دارد و این اختلافات آن دو را وارد کشمکشی می‌کند که ماجراهای زیادی برای آن‌ها رقم می‌زند.

هما پور اصفهانی در عرصه داستان ‌های عاشقانه بسیار فعال است و آثار زیادی را در این گونه داستانی به چاپ رسانده است از این رو تجربه وی باعث شده تا نیازهای مخاطبان آثارش را به خوبی بشناسد و براساس این نیازها آثاری خلق می‌کند که توجه آن‌ها را جلب می‌کند. کتاب «سجاده و صلیب» همچون عنوان آن بر اساس تضاد دیدگاه‌ های شخصت‌ های اثر شکل گرفته است و نویسنده با خلق نقاط عطفی در این محور داستانی، کتاب را به اثری خواندنی برای این گونه ادبی تبدیل نموده است.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 24 ساعت

حجم فایل دانلودی: 800 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 44,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما