فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 73
  • بازدید دیروز : 660
  • بازدید کل : 1431693

پیوند ها

کتاب صوتی زمینی نو از اکهارت تول


کتاب صوتی زمینی نو از اکهارت تول

کتاب صوتی «زمینی نو» از اکهارت تول

 

درباره کتاب:

در پشت جلد کتاب می‌خوانید: اکهارت تول با کتاب پرفروش خود به نام قدرت زمان حال، میلیون‌ها خواننده را برانگیخت تا رهایی و لذت زیستن در زمان حال را کشف کنند. تول در کتاب زمینی نو، به بررسی بیشتر این عقاید می‌پردازد تا نشان دهد خودبینی اساس خوشبختی نیست، بلکه منشا تضادها و رنج‌ها در این جهان است. تول توضیح می‌دهد که چگونه خودپرستی ما ایجاد اختلال‌هایی می‌کند که به خشم، حسادت و بدبختی منجر می‌شود و به خوانندگان نشان می‌دهد چگونه بیدار و آگاه شوند و با انتخاب مسیر درست به حیاتی با معنا برسند. اکهارت تول، مربی معنوی معاصر که به کشورهای مختلف سفر می‌کند تا پیام صلح و بشردوستی خود را به گوش جهانیان برساند.

این کتاب می‌خواهد موجبِ تحولی در آگاهیِ تو شود، می‌خواهد بیدارت کند. بنابراین، این کتاب، کتابی نیست که بتوانی آن را از سرِ تَفَنّن و وقت‌گذرانی گوش دهی. این کتاب، کتابی نیست که بتوانی فاصله‌ی خود را با آن حفظ کنی و ذهنِ خود را با یک سِری کلمات و مفاهیم سرگرم کنی. این کتاب، درباره‌ی توست. هر یک نفری که بیدار می‌شود، امکانِ بیداریِ آگاهیِ جمعی را قوّت می‌بخشد. هر یک نفری که بیدار می‌شود، امکانِ بیداریِ دیگران را آسان‌تر می‌کند. فقط با بیداری‌ست که معنای حقیقیِ بیداری را درک می‌کنی. تلنگری کافی‌ست تا روندِ بیداریِ تو آغاز شود. اگر روند بیداریِ تو آغاز شود، دیگر نمی‌توانی به عقب برگردی.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 11 ساعت 

حجم فایل دانلودی: 330 مگابایت

 


مبلغ قابل پرداخت 43,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما