فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 282
  • بازدید دیروز : 680
  • بازدید کل : 1430559

پیوند ها

کتاب صوتی ضد خاطرات از آندره مالرو


کتاب صوتی ضد خاطرات از آندره مالرو

کتاب صوتی «ضد خاطرات» از آندره مالرو

 

درباره کتاب:

ضدخاطرات کتابی از آندره مالرو است که در آن به بازگویی خاطرات خود می‌پردازد. پس از استعفای ژنرال دوگل، مالرو به تنظیم یادداشتهای خود پرداخت و کتاب ضد خاطرات را در ۱۹۶۷ منتشر کرد.

"زندگی ارزشی ندارد، ولی هیچ چیز هم ارزش زندگی را ندارد." شاید این جمله برای شما آشنا به نظر برسد اما اگر هم تا به حال به این جمله برنخورده باشید، جمله‏‌ای است که جای تامل دارد. نویسنده این جمله آندره مالرو است. مالرو را در تاریخ قرن بیستم با عنوانین مختلفی از جمله: رمان‏ نویس، منتقد هنری، متفکر و سیاستمدار می‏‌شناسند. البته در این مجال فرصتی نیست تا به همه ابعاد او نگاهی بیندازیم، به همین خاطر خیلی گذرا به سراغ "ضد خاطرات" او می‏‌رویم.

مالرو در این کتاب به بازگو کردن خاطراتی از زندگی پرفراز و نشیب خود می ‌‏پردازد. البته زمان ‏‌بندی این اثر به صورت خطی نیست، بلکه حوادث را بر اساس اهمیت آن‏ها بازگو می ‏‌کند و برداشت خود را از حوادث گذشته در اختیار قرار می ‏‌دهد و شاید کتاب به همین دلیل، ضد خاطرات نام‏گذاری شده.

در داخل فصل‏‌ های کتاب همیشه ترتیب زمانی مشخص نشده است. نویسنده از ماجرایی به ماجرای دیگر بازگشت می ‌‏کند و گاهی قبل از آنکه به زمان اول برگردد باز هم وقایعی را در زمان‏‌های مختلف دیگر شرح می‏‌دهد.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 23 ساعت و 45 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 320 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 43,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما