فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 269
  • بازدید دیروز : 1465
  • بازدید کل : 1433354

پیوند ها

کتاب صوتی هنر درمان از اروین یالوم


کتاب صوتی هنر درمان از اروین یالوم

کتاب صوتی «هنر درمان» از اروین یالوم

 

درباره کتاب:

یکی از مهم‌ترین روش ‌های ما برای انکار مرگ آن است که باور می‌کنیم استثنا هستیم، خود‌ را متقاعد‌ می‌کنیم که از ضرورت‌های زیستی برکناریم و زند‌گی با همان خشونتی که با د‌یگران رفتار کرد‌ه، با ما تا نمی‌کند‌. یاد‌م هست چند‌ین سال پیش، به د‌لیل ضعف بینایی به یک اپتومتریست مراجعه کرد‌م. او سنم را پرسید‌ و گفت: «چهل‌وهشت، هان؟ خوب، د‌رست موقعش است!» گرچه آگاهانه می‌د‌انستم که حق با اوست، فریاد‌ی از عمق وجود‌م برمی‌آمد‌ و بانگ می‌زد‌ که: «موقعِ چی؟ برای کی وقتش رسید‌ه؟ شاید‌ برای تو و بقیه وقتش برسد‌، ولی برای من نه!»

کتاب «هنر درمان» نوشتهی «اروین د. یالوم» استاد روانپزشکی دانشگاه استنفورد نامهای سرگشاده به نسل جدید رواندرمانگران و بیمارانشان است. در توضیح پشت جلد کتاب آمده است: «مخاطبان هنر درمان، که از تازهترین نوشتههای یالوم و چکیدهی تجربهی بالینی منحصر به فردش در زمینهی رواندرمانی اگزیستانسیال و گروه درمانی است، رواندرمانگران نسل جدید و نیز بیمارانشان هستند. پس مخاطبان عادی و متخصص را با هم فرا میخواند؛ قصه نمیگوید که سرگرمتان کند؛ درس زندگی، درمانگری و ارتباط میدهد، ولی با کلامی چنان جذاب که در غیر رواندرمانگران و غیربیماران هم وسوسهی قدم نهادن به دنیای بیمار ـ درمانگر را پدید میآورد.

کتاب، حاصل دانش عمیق، سالها کار بالینی، استعداد، ذکاوت و طنازی نویسندهی آن است. همانطور که در کتاب خواهید خواند، عشق وسواسگونهی یالوم به رواندرمانی موجب شده رویکردهای درمانی متنوعی را تجربه کند؛ از مکاتب مختلف روانشناسی خوشه بچیند، بیآنکه به دام تعصب خشک بیفتد؛ با صراحت تمام خود و دیگران را نقد کند؛ بارها و به شیوههای گوناگون درمان شود؛ همه همه تنها به این دلیل که به بصیرتی هیجانی در درک انسان نایل آید و برای هر بیمار درمان خاص او را ابداع کند.

 

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 8 ساعت و 30 دقیقه

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 43,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما