فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 497
  • بازدید دیروز : 485
  • بازدید کل : 1414175

پیوند ها

کتاب صوتی اسطوره‌ های موازی از ج.ف.بیرلین


کتاب صوتی اسطوره‌ های موازی از ج.ف.بیرلین

کتاب صوتی «اسطوره ‌های موازی» از ج.ف.بیرلین

 

درباره کتاب:

اسطوره آینه ای ازلی است که خود را در آن می بینیم. اسطوره برای هرکسی حرفی برای گفتن دارد، همان طور که حرفی هم درباره همه کس دارد: اسطوره همه جا هست و تنها لازم است که آن را باز شناسیم. این کتاب برای کسانی است که معمولا درباره اسطوره فکر نمی کنند و کتابی در این باره نخوانده اند.

ج.ف. بیرلین،اسطوره های اصلی همه سنت های مهم جهان را گرد آورده،و مضمون ها،انگاره ها و معانی مشترک آن ها را آشکار ساخته است. کتاب اسطوره های موازی بازیگران اصلی اسطوره های بزرگ جهان را معرفی میکند؛ نه تنها دوازده المپی اسطوره های یونانی بلکه مجمع خدایان خشک و خشن اسکاندیناوی،خدایان رازآمیز هند، مجمع خدایان مصرو خدایان نیرومند بومیان آمریکا، چین و فرهنگ های گوناگون آفریقا و اقیانوسه را نیز در معرض دید قرار میدهد. بیرلین با کنار هم قرار دادن قوی ترین داستان ها و نمادهای هریک از این سنت ها،به بررسی توازی و شباهت عناوین مهمی همچون اسطوره های آفرینش، توفان، قصه های عشق،اسطوره های اخلاق، اسطوره های جهان زیرین و مکاشفه های آخر الزمانی میپردازد

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 39 ساعت 

حجم فایل دانلودی: 520 مگابایت

 


مبلغ قابل پرداخت 42,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما