فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 146
  • بازدید دیروز : 501
  • بازدید کل : 1440941

پیوند ها

کتاب صوتی مسائل کلیدی فلسفه از جولیان باجینی


کتاب صوتی مسائل کلیدی فلسفه از جولیان باجینی

کتاب صوتی «مسائل کلیدی فلسفه» از جولیان باجینی

 

درباره کتاب:

لازمه‌ فیلسوف بودن این است که متن فلسفی را طوری نخوانیم که گویی به‌ حدی موثق است که جز پذیرفتن آن کار دیگری برای‌مان نمانده است، بلکه باید آن را یکی از طرف‌های گفت‌وگویی محسوب کنیم که خود ما نیز در آن شریک‌ایم. باید موضوع را نقادانه بخوانیم، البته نقدی که سازنده است. باید بین جست ‌و جوی نادرستی‌ های استدلال و جست‌وجوی حقایق و بصیرت‌های موجود در استدلال توازن برقرار کنیم. مهم است که از آن‌ چه در صفحه‌ پیش روی‌ تان نوشته شده فراتر بروید. باید بکوشید انگیزه‌ی پس پشت استدلال‌ها را پیدا کنید. اگر مقدماتی در پس استدلال‌ها وجود دارد اما بیان نشده است، آن‌ها را بیابید و ببینید چگونه می‌توانید استدلال را به پیش ببرید. هر متنی که می‌خوانیم تقریباً همیشه آغاز یک پژوهش است نه پایانش.

هدف از تألیف کتاب حاضر کمک به کسانی است که می‌خواهند با پنج موضوع کلیدی در فلسفه غرب آشنا شوند. هر فصل کتاب شامل بحثی درباره حوزه‌های اصلی هر موضوع، خلاصه‌ فصل، اصطلاح‌نامه واژه‌های کلیدی و پیشنهادهایی برای مطالعه بیشتر است. بحث‌های کتاب دو جزء اصلی دارد: جزء اول خلاصه‌ای از استدلال‌های مهمی که در هر موضوع ارائه شده و جزء دوم عبارت است از بیان انتقادها، زیر سؤال بردن اعتبار یا درستی استدلال‌ها. در پایان کتاب نیز اصطلاح‌نامه واژه‌های کلیدی فلسفی همراه با پیشنهادهایی برای مطالعات فلسفی بیشتر آمده است.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 8 ساعت و 30 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 260 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 42,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما