فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 221
  • بازدید دیروز : 397
  • بازدید کل : 1413414

پیوند ها

کتاب صوتی باران سیاه از ماسوجی ایبوسه


کتاب صوتی باران سیاه از ماسوجی ایبوسه

کتاب صوتی «باران سیاه» از ماسوجی ایبوسه

 

درباره کتاب:

«باران سیاه» از سوی روزنامه‌ «یومیوری» ژاپن عنوان «شفاف ‌ترین و عمیق‌ترین تصویری که از فاجعه‌ هیروشیما در ذهن ادبیات نقش بسته» را گرفته است. ایبوسه تا سال‌ های سال پس از فاجعه‌ اتمی «هیروشیما» درباره‌ی آن ‌چه بر زادگاهش گذشت سکوت کرده بود، اما بالاخره سکوتش را شکست و «باران سیاه» را نوشت، او درباره‌ی انگیزه‌ی نوشتن این رمان گفته است: «آخرش فکر کردم، باید در مخالفت با جنگ چیزی بنویسم. "باران سیاه" داستانی است که بعد از جنگِ ویتنام نوشتم.»
قدرت‌الله ذاکری در مقدمه‌ این اثر نوشته است: «ایبوُسه تا سال 1965 درباره‌ی هیروشیما چیزی ننوشت، اما خشم و اندوه ناشی از جنگ ویتنام در این سال او را ناگزیر به نوشتن "باران سیاه" کرد. در واقع بعد از فاجعه‌ی هیروشیما و ناگاساکی و دیدن فرجام سیاه جنگ و قدرت‌ طلبی افسار گسیخته، گمان می‌ رفت سر انسان به سنگ خورده است و دیگر هیچ جنگی به وقوع نخواهد پیوست. اما جنگ ویتنام شروع شد. در این هنگام او وصیت ‌نامه‌ ادبی خود را نوشت تا آیندگان بدانند در هیروشیما چه گذشت.»
 

فرمت: mp3

مدت زمان: 12 ساعت و 30 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 620 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 43,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما