فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 189
  • بازدید دیروز : 660
  • بازدید کل : 1431809

پیوند ها

کتاب صوتی تپه های بلند اندوه از پرویز قاضی سعید


کتاب صوتی تپه های بلند اندوه از پرویز قاضی سعید

کتاب صوتی «تپه های بلند اندوه» از پرویز قاضی سعید

 

درباره کتاب:

پرویز قاضی‌سعید متولد 1318 از نویسندگان عامه‌ پسند ایرانی قدیمی بود. وی نویسندگی را از سن 17 سالگی آغاز کرد و بیشتر در سبک محبوب پلیسی و جنایی می‌نوشت. کتاب‌های او به دلیل گیرایی در نویسندگی و جذب مخاطب به چاپ‌های دورقمی و بالاتر می‌رسیدند. از کتاب‌های معروف‌تر او «یک شاخه گل سرخ برای غمم» است. پرویز قاضی سعید پاورقی‌نویس در مجله اطلاعات دختران و پسران داستان‌های پلیسی و عاشقانه می‌نوشت. وی به همراه ر. اعتمادی از پیگیرترین پاورقی‌نویسان آن دوره بودند. وی در داستان‌های خود شخصیتی کارآگاهی به نام لاوسون خلق کرد که محبوبیت فراوانی یافت…

چون آغاز به خواندن این داستان کنیم، مثل آن می ماند که خود را به دست نسیمی سپرده ایم که به زودی تبدیل به طوفان خواهد شد و برای بسیار کسان باتلاقی که هر هفته بیشتر در آن فرو خواهند رفت و با لذت از این فرورفتن گریزی نخواهند طلبید و فراری نخواهند خواست. تپه های بلند اندوه تلخ است اما تلخی لذت بخش قهوه را دارد از پی یک شب طولانی بی خوابی! تپه های بلند اندوه جذاب است اما جذابیتی خطرناک و دریایی خروشان و توفنده!

آدمهای این داستان با همه غرابت پرکشش خود، مصنوعی نیستند و ما نمونه هایی از این آدمها را پیرامون خود داریم. اگرچه گاه و به تصادف غواص درونشان می گردیم و به دقت در احوالشان می پردازیم.

حوادث در تپه های بلند اندوه به سادگی زندگی و اگر به سرنوشت معتقد باشیم به شگفتی سرنوشت های مرموز است. سرانجام روزی بر بلندترین نقطه این تپه ها قدم خواهیم گذاشت. جاییکه پر از ابهام است و خاطره چشم انداز وسیعش هرگز فراموش نخواهد شد.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 7 ساعت

حجم فایل دانلودی: 330 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 42,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما