فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 398
  • بازدید دیروز : 393
  • بازدید کل : 1429995

پیوند ها

کتاب صوتی برتری خفیف از جف اولسون


کتاب صوتی برتری خفیف از جف اولسون

کتاب صوتی «برتری خفیف» از جف اولسون

 

درباره کتاب:

کتاب برتـری خفیـف نوشته جف اولسون، یک کتـاب روان‌ شناختی است که هدف آن کمک به بهبود وضعیت مالی و استقلال مخاطب است. اولسون در این کتاب به ما می‌آموزد چگونه قواعد و دستورات ساده را به موفقیت‌ها و شادی‌های بزرگ تبدیل کنیم.

این کتاب در یک کلام می‌خواهد بگوید که موفقیت یک‌ شبه و ناگهانی اتفاق نمی‌ افتد. اگر می‌خواهید مسیر موفقیت را طی کنید باید تصمیم بگیرید روی کارهای کوچکی و بزرگی که در طول یک روز انجام می‌دهید تمرکز کنید و تمام کارهای خود را با مسیر موفقیت هماهنگ کنید. در واقع هر کاری که در طول روز انجام می‌دهید، شاید هم خیلی کوچک و جزئی باشد ولی مطمئن باشید بخشی از مسیر شما برای موفقیت یا شکست است. برتری خفیف به شما می‌گوید موفقیت به تلاش مستمر نیاز دارد. تاکنون موفق به خواندن کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی شده‌اید؟ در این کتاب بیان شده است که موفقیت نیاز به تکرار دائمی عادت‌های خوب و صحیح نیاز دارد. وقتی این عادت‌ های درست و جزئی تکرار می‌شود، بعد از مدتی اثر آن‌ها با هم ترکیب می‌شود و تحولی بزرگ را ایجاد می‌کند.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 11 ساعت 

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 45,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما