فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 331
  • بازدید دیروز : 578
  • بازدید کل : 1427571

پیوند ها

کتاب صوتی آدلف از بنژامن کنستان


کتاب صوتی آدلف از بنژامن کنستان

کتاب صوتی «آدولف» از بنژامن کنستان

 

درباره کتاب:

اثری که پیش رو دارید نوشته‌ یکی از چهره‌ های سیاسی است که با نوشتن این رمان نام خود را ماندگار کرد. درون‌مایه‌ این کتاب پرداختن به عواطف انسانی از دیدگاه روان‌شناختی است. وی در این داستان عشق و احساسات را به‌ خوبی بررسی و موشکافی می‌کند، به‌ طوری‌ که منتقدان ادبی براین باورند که وی پیشگام در رمان روان‌شناختی است.

در بخشی از متن این داستان می‌خوانید:

بیست‌ و دو ساله بودم که تحصیلاتم را در دانشگاه گوتنگ به پایان رساندم. پدرم مامور منتخب بود و می‌خواست به کشورهای مهم اروپا سفر کنم. سپس نزد او برگردم و در حوزه‌ای که ریاستش با او بود استخدام شوم و خود را برای روز جانشینی او آماده کنم. در کنار خوش‌گذرانی‌ها، با سماجت موفقیت‌هایی به دست آوردم و میان هم‌درسان متمایز شدم؛ به همین جهت آرزوهای پدرم در مورد من مدام بلند پروازانه‌ تر می‌شد. پدر به خاطر همین آرزوها نسبت به بسیاری از اشتباهاتم چشم‌پوشی نشان داد و هرگز نگذاشت بهایشان را بپردازم. همواره تسلیم خواسته‌ هایم می‌شد و گاه حتی به استقبال آن‌ ها می‌رفت. متاسفانه رفتارش بیشتر ناشی از متانت و سخاوت بود تا مهر. مرهون زحماتش بودم و می‌دانستم احترامش واجب است. اما هرگز اعتماد متقابلی میان ما وجود نداشت...

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 3 ساعت و 50 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 190 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 42,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما