فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 22
  • بازدید دیروز : 660
  • بازدید کل : 1431642

پیوند ها

کتاب صوتی حکمت بی قراری از آلن واتس


کتاب صوتی حکمت بی قراری از آلن واتس

کتاب صوتی «حکمت بی قراری» از آلن واتس

 

درباره کتاب:

کتابی بسیار مفهومی و با متنی قوی از آلن واتس، دین و آیین شناس و متفکر مشهور.

آلن واتس که درجه استادی در فقه، اصول و نیز دکترای الهیات دارد به ویژه به عنوان مفسّر ذن بودیسم و نیز به طور کلی به عنوان مفسر فلسفه چین و هند شناخته شده است. وی با عدم عضویت در هیچ فرقه ای.وجهه ای به عنوان یکی از ناب ترین و بی شائبه ترین فلاسفه غرب بدست آورده است و نویسنده بیست کتاب در باب فلسفه و روانشناسی دین است.

آلن واتس در کتاب حکمت بی‌ قراری به ماهیت متناقض زندگی مدرن می‌ پردازد: به دنبال کسب اهداف و به دست آوردن کالاهای مادی هستیم که وعده شادمانی می‌دهند، اما در نهایت حس خلا و اضطراب به جا می‌گذارند. معمولا دچار افکار مخرب در مورد گذشته یا آینده‌ایم و معنادار‌ترین بخش زندگی یعنی لحظه حال را فراموش می‌کنیم. چه کسی باید این میکروبوک را بشنود؟ • هرکس در زندگی احساس نارضایتی یا ناکامی می‌کند. کسانی که دچار اضطراب‌ و در پی رازهای شادمانی‌اند. علاقمندان به فلسفه معاصر درک کنید که چیزی به نام امنیت واقعی در زندگی وجود ندارد. پس به جای گرفتار شدن در ورطه اضطراب، بپذیرید که بی‌قراری و درد بخش جدایی‌ ناپذیر زندگی هستند و در لحظه حال زندگی کنید. این کار کمک می‌کند به آرامش و رضایت برسید.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 4 ساعت و 30 دقیقه

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 43,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما